Besökare

måndag 1 juli 2013

Söndag- Måndag




 Hallå

Igår vad det bingodag , men ingen vinst! 
Träffade våra fd grannar där . det va trevligt ! A & R

Som sagt va mannen har varit magsjuk hela helgen , men i går middag börja han rätta till sig igen!  Så denna helgen har bara varit soft och soffhäng helg!

Inhandlade myggarmband på nätet. Det får bli det sista i denna plåga ( Tror jag) !
Tills jag läser om  något annat som jag bara måste prova!

Idag Handlat för Pappa och sedan va vi i M nya bostad!
 Helt klart blev jag avis . Jag har ett kök , som byggdes  första världskriget. Ont om skåp o förvaring . Det gick väl 3 kök som mitt i M . jag bara drääglade.... Jag vill bara riva mitt och bygga om ... Drömma får man... 

Imorgon blir det att agera som flytthjälp . Jag bär väl "ansvaret"  . Resten får andra ta!

Kl är inte så mycket , men jag fyller i min matsedel i alla fall , blir det ändring så får jag fylla i de sedan ! som ett tillägg.

Ha de gott !!

Kram // Anette

Frukost 8.30- Fil & muslie
 Mellis 11.00- 2 knäcke
 Lunch 13.00- 2 knäcke
  Middag 20.00- Kassler + Lite potatis sallad
 Mellis 22.00- 1 isglass


Frukost 7.30- Fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- ugnsbakad lax + gröna ärter
 Mellis 14.00- 2 skorpor
 Middag 16.30- 2 " rena" hamburgare + sallad  
 Mellis 19.00- 2 skorpor
Mellis 22.00- 1 äppel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar