Besökare

torsdag 4 april 2013

Skärpa mig ...Kass mat.. två dagar i rad...


 Hallå

Idag va jag på Folkuniversitetet .. Alltså ett projekt genom Af Som heter Resa.
Hjälp till Utslussning i arbetslivet igen för oss som är lite "Off Road".. Typ så e meningen...
Men vad det blir jag ska göra vet jag inte riktigt . Men det verkar vara en fin stämning och miljön va toppen! Så det va positivt.. Härligt! Min nya handläggare hade givetvis semester denna veckan så , nästa vecka rör det väl på sig!

Att han på AF va ett riktigt "ashaul" fick jag bekräftat än en gång idag när jag träffade T idag! Jag tänker inte gå in på detaljer men han va inte redigt "frisker" den mannen... Så det är skönt att han slutar på arbetsförmedlingen .... Yippie..


Vi åkte till Ullared i em. Behöver inte skriva mer...  Och det va efter Kungen hade varit där , så det va faktiskt inte för hans skull vi tog en tur dit! .

Nu ska jag strax släcka ner !

Helgen närmar sig... Härligt!

Va rädda om er !

Kram // Anette




Frukost 7.30- Fil och muslie
 Lunch 12.00- 2 knäcke m leverpastej
 Mellis 14.00- 2 knäcke m ost
Mellis 16.00- 1 havrekaka+ kaffe på Gekås
 Middag 21.00- 2 knäcke
Mellis 23.00- 2 skorpor..( Nu )

2 kommentarer:

  1. Härligt, hoppas du fyndade något kul :D Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget speciellt faktiskt. men det blir ju lite saker ändå,,,, tvättmedel, svampar , schampo, mousse o.s.v...... tack för titten .. // Kram Kram

      Radera