Besökare

söndag 31 mars 2013

Påskafton

Godmorgon

Påskdagen kan börja med att jag bloggar, för igår blev de inte ...

Gårdagen blev absolut inte som den skulle...

Som vanligt var jag uppe tidigt, Gjorde iordning bordet i matrummet. Dukade med alla konstens regler. Pysslade och gjorde de fint. Helnöjd , så va de gjort.....

Sedan fick jag mess av syrran , hon kände sig inte bra.
 Nähä
Sedan kom mannen min upp och mådde inte så bra heller , Influensa symtomer.

Så vid halv tio fick jag ringa och avblåsa kvällens festligheter.......

Där stod vi med mat till 6-8 pers
.
En som äter lite (jag) En som inte e så pigg på mat när han e dålig (mannen).
Kan ju inte äta allt de.

Så vi drog ihop en kasse mat och dryck och gick till syster , så slapp dom tänka på vad dom skulle ha...
Sedan fick ju frysen sitt....
Men de blev inte som man planerat....... tråkigt....

Så det blev en lugn påskafton men  2 promenader + vilade midda. det hann vi med ... Sedan tv tittande....

Promenadbild
Vad gjorde ni?

Sköt om er!

Kram// Anette


vit and...fint



Frukost 7.30- Fil och muslie
  Lunch 12.00- 2 knäcke m lax
Mellis 16.00- 2 knäcke
  Middag 19.00- 3 köttbullar,1 matsked potatisgratäng,2 ägg m kaviar,1 ren knäckemacka
Mellis 21.00- en liten skål med "nötter" , Det va helt okej. :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad synd. Särskilt på din fina "hemmagjorda" gratäng!
    Nu blir det loppisäventyr och promenad i Bulltoftaparken. Ha en skön dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D javisst tänk vad mina gäster missade! Ha en fin dag på dig!

      Radera