Besökare

måndag 25 mars 2013

Mot alla odds

 Hej

Idag har jag haft en feja dag , med fönsterna... Helt okej faktiskt att dom e klara . Det är ju snart Påsk....

Har kommit fram till att jag ringer inte AF imorgon. Han skulle ju ringa mig . Han lovade... Å mina pengar är på mitt konto imorgon så det är ju okej. Ett antal hundralappar mindre men vad kan jag göra mer än att vara tacksam för dom som kommer till mig...Grrr lite får man ju morra....

Men allvarligt såg en tillbakablick på Mot alla odds!  Ett år senare     Vad hände sedan alltså....
Vafasiken jag ska inte se sådana program, Gråter som bara den.... gör jag . sanslöst. Det börjar en ny omgång i morgon. Men jag vet faktiskt inte om jag orkar alltså... det tar  att vara så gråten ....Men jag sitter säkert där och hulkar i morgon me...

Så därför, vad håller jag på med ibland ... Gnälla och oroar mig ... jag ska ju vara så tacksam ....
Nog om de!

Nu ska jag strax intaga ryggläge!

Ha det bäst och va rädda om varandra!

Kram // Anette


Frukost 7.30-Fil och muslie
 Mellis 10.00- 1 apelsin
Lunch 13.00- 2 knäcke
Mellis 15.00- 2 skorpor
Mellis 17.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- 1 bit kött ( karrékotlett) + grönsallad 
 Mellis 21.00- 1 apelsin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar