Besökare

fredag 8 februari 2013

Present...

 Hej

Idag har det varit en affärens dag.
 I Falkenberg va vi, skulle leta upp en present!
Det gick fint!

M va me , sedan har hon varit här till s t kom hem . För dom skulle slänga ner pellets säckar. I källaren! Just nu fixar inte min rygg något sådant . Så jag fick slippa...

Skulle varit och tränat i morse , men jag  fick faktiskt prioritera bort det passet..

"La familja"  ville ha köpe kebab idag. Okej jag tog en sallad . Sallad kan man inte msslyckas med , men det va snudd på de! Dom andras mat va ingen höjdare heller. Blekt kött.... inte bra för ögat... Men så e de när man ska prova ett annat ställe! .... Och jag slapp ju "kocka"
Så det va väl de jag tänkte nämna om mat!

Imorgon har jag möte med A.F... Finns inte mer att tillägga... Man känner sig så dålig som människa , när en "kille" på knappt 25 år  är min handläggare....

Skithög lång , men ser ner på en som om katten hade släpat in mig!
 Låter illa kanske men det är en bra beskrivning!
Så det känns inte som om jag får hjälp... Men under har ju skett .... han ska bara få in mig någon stans så hans statistik ser bra ut....
Ja ja nog med gnällandet....

Efter af ska jag ha trevligt med mina "bästa" på stan....

Så det är allt för idag!

Ta vara på varandra!

Kram // Anette





Frukost 7.30-fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 13.00- rester "köttgryta"
 Mellis 16.00- 1 apelsin + 1 skorpa
 Middag 18.00- Kebabsallad
Mellis 20.00-sallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar