Besökare

tisdag 16 oktober 2012

Frusen ..


 Hallå

Idag var det träning på morgonen, tog bilen dit. Allt va bara så motigt.
Men bara man hade kommit dit och fått upp flåset så fungerade det bra.
Frusit  har jag gjort hela dan idag... Grrrr

Har läst en hel del idag!
 Fågelskrämmaren

Syster och jag var ute och pw eller promenerade vi blandar våra turer...


Sedan har jag räfsat upp lite löv och äpple , nu får de snart vara nog...

Dom två sista dagarna har jag ätit en "första" frukost, tänkte testa detta nu dom dagar  jag tränar på morgonen.
Hittade någon liten eftersläntrare :...
Lite äpple och löv i komposten!

 Imorgon är det en väg dag!

Ja ja jag tror inte det har hänt något . Bara jag inte ar gått upp är jag nöjd . Har ju varit dålig på att träna , eller jag har ju inte kunnat träna........
Vi får se imorgon bitti!

Va nu rädda om er!

Kram// Anette


Frukost 6.00- risifrutti
 Mellis 9.00- fil och muslie
 Lunch 11.30- 2 knäcke + 1 typ risifrutti
 Mellis 15.00- 2 knäcke
 Mellis 17.30- 2 knäcke
 Middag 19.00- Kokt lax + rostade grönsaker
 Mellis 21.00- fil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar