Besökare

lördag 14 april 2012

Fredagen den 13 :e

 Godkväll 

Denna dagen startade inte bra! Tidningen uteblev! Det är bland det värsta jag vet! Grrr ( en kompis L som bor 27mil här ifrån hade fått den, snacka om ( o )tur. )

 Städade i fm.  Men är man hängig så tar allting mycke längre tid, men jag hade ingen brådska!

Sov i eftermiddag så det är betydligt bättre nu med förkylningen.. Gott de!
Konstigt men jag saknar att träna !  Utmaningen startar nu igen på måndag! Bäst att vara med från början!

Annars har det varit en lugn och harmonisk dag.... Visst låter det bra!

(Förutom att jag åkte på en liten dumpning , vid kvällsmaten... Jä**a kött har svårt för de....  )

Nej, nu är det dax att krypa till sängs , ska upp tidigt i morgon! Mannen ska klyva lite ved imorgon tidigt. Sen är det kalas på eftermiddagen. Men jag tror nog att jag får vara hemma med min förkylning. Alla vill ju inte ha den ..


Var nu rädda om er !

Kram // Anette


Frukost 7.30-Müsli och yoghurt
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 13.00- 2 knäcke
Mellis 17.00- 2 knäcke
 Middag 19.30- karrekotlett + några pommes
Mellis 21.30- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar