Besökare

söndag 15 april 2012

250

 Hej!

Slarvar gärna med min blogg på helgerna, jag vet inte varför det blir så... Värsta e och sitta och fylla i vad mina måltider , minnet sviker! ;)

Denna helgen har inneburit , loppis,bilbingo, (Vinst 250:-) promenad , cyklat i källaren, lagat matlådor, kastat in pellets , tvättat.

Skulle som sagt va ha varit på kalas med, men det är ju som sagt va inte snällt att smitta äldre med min snuva . Så jag fick hoppa detta kalas . Men annars är jag ju inte mycket för det heller men . Jag hade bestämt att gå så det tyckte jag va synd! Sorry K & S ...

Den som blev glad va säkert sys , så hon slapp åka själv på bilbingon... :) 

Sedan igår kväll så skulle vi ut och gå en sväng jag och mannen , hamnade hos sys. Så ringer telefonen .
- Detta e Securitas larmet går i huset . Ska där vara någon hemma nu
-Nej .
- jag skickar en bil .
-Ja
Och på med luren Vi iväg och älgar hem.
Det var inget som tur va . Troligtvis har Kattradden gjort något...För han var den enda som var inne ...
Men det är skönt när sådant fungera...

Nu är denna helgen slut.. Ny vecka och en del och göra framåt...

Ha det bäst! Var rädda om er!
Kram //Anette






Frukost 8.30-Müsli och yoghurt
 Lunch 12.00- 2 knäcke
Mellis 15.00- 2knäcke
 Mellis 17.00- 2 knäcke
 Middag 20.00- Hamburgare +grönt´
Mellis 21.30- isglass


Lördag


Frukost 7.30-Müsli och yoghurt
 Mellis 10.00-  2 skorpor
 Lunch 12.00- 2 knäcke
Mellis 14.00- 2knäcke
 Mellis 16.00-
 Middag 18.00- "köttfärs och potatis i lergryta"
Mellis 20.00- 2 skorpor

3 kommentarer:

  1. GRATTIS till vinsten..
    NJA,,,, det här med att slarva med bloggen på helgen vet jag inte om vi som läser är så glada över....
    Vi vill ju läsa å se vad du hittar på med om dagarna...
    Nä, skojar, jo visst vill vi läsa men vi förstår samtidigt att man inte alltid kan, vill orkar uppdatera hela tiden...
    Men det är så skoj att läsa din blogg...
    Så man saknar när det inte blir en uppdatering..
    Ha en underbar måndag...
    Kram Lis....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du för dom fina orden... Jag får bara kommentarer av dig..Mest alltså. Muntliga kommentarer får jag givetvis åxå... Men jag tycker om kommentarer... Skönt att veta att jag har "någon" som läser...
      Ps. Säcken är märkt nu med ditt namn...
      Kram // Anette

      Radera
    2. det ska bli spännande å få kolla i säcken.
      Våra planer är alltså att vi ska åka över den 28/4 om inget händer.... skulle kört över på långfredagen, men då skulle det ju bli snökaos, å halka så vi fick ställa in,....
      Ha en underbar dag, hoppas bil å allt för dig funkar idag....
      Kram Lis.....

      Radera