Besökare

torsdag 3 november 2011

Att kramas...

 Idag började dagen surt! Jag vet att det är många faktorer som spelar in , men ""Man äter som en höna & skiter som en elefant"" 
 Att ha gått upp e ju aldrig kul....

Men, sedan på fm körde jag ut till L . Då kommer hennes dotter J emot mig med öppna armar och bara kramar och säger att- Du är för j*** duktig .  Så sa jag -Denna veckan har jag gått upp ju. En kram till och så säger hon - Det är ju så ibland eller något sånt där ....
Det jag vill ha sagt .är att .... Hon räddade min dag.
"Vissa kramar är så ytliga , men dessa värmde rätt in i hjärtat" dom va äkta .... Tack J.

Visst e det skönt med äkta människor . 

Sen i em fick jag och syrran åka in till stan för pappas telefon hade lagt av . Då fick vi ordna en ny. Så han fick faktiskt en tidig farsdag present . Bra!  för det är alltid svårt att köpa till dom äldre som har allt dom vill, och behöver...
Sen skrattar jag och syrran mycket ihop..Ibland pratar jag väldigt konstigt , då bryter vi i hop och bara  dööör ....  Så nu ikväll har jag nästan glömt att jag har gått upp!

Hoppas ni har förstått mitt svammel idag, annars får ni fråga vad jag menar !
Alltså summan av kardemumman är alltså ...

Vi ska kramas mer , skratta mycket & vara rädda om varandra! 

 Kram // Anette
Frukost 7.30- 1 dl fil + 1 dl flingor
Mellis 10.00- en bit kalvsylta
Lunch 12.00- soppa blomkåls
Mellis 14.00-
Mellis 16.00- 2 knäcke
Middag 18.00-2, 5 dl tacospastagratäng
Mellis 20.00- ½ äpple

2 kommentarer:

  1. Svammel e de en del,men du e bäst ändå.
    Kämpa på! / sys

    SvaraRadera
  2. JA, tänk att en kram kan betyda o göra så mycket

    SvaraRadera