Besökare

söndag 18 september 2011

Koppar orm....

 Hallo

Idag har det varit en trist söndag, tror att jag tycker det om alla söndagar. jag vet inte varför!
Koppar orm! Urk:...
 Fm gick rätt fort , sen efter middag åkte vi och hämtade en släpkärra ved!  Det va då jag  fick se denna äckliga sak.............. tycker inte om sådana djur som jag inte kan hålla koll på hela tiden....

När vi ändå var i skogen kunde man ha plockat svamp, men jag kan bara vanliga gula kantareller ,så det blev ingen svamp för vår del ..... Kan ju ändå inte äta de (som jag vill , stuvade då alltså) :/.... Men det gör inget!

Nej nu ska jag återgå till en film ....

Imorgon är det tandläkaren , IGEN....

Ha de gött!
Var rädda om er!
Kram // Anette





Frukost 7.30- 1 Dl Allbraun+ vaniljyoghurt
Mellis 10.00- 2 knäckebröd
Lunch 12.00- 1 fisk+ kokta grönsaker
Mellis 14.00- 3 plommon
Mellis 16.00- 2 knäckebröd
Middag 18.00- 5 köttbullar ( 1 dl) + 1 dl potatismos
Mellis 20.00- 2 riskakor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar