Besökare

fredag 2 september 2011

 Hej igen!
Visst e han fin elefanten?

 Idag har jag faktiskt börjat att städa "min bil" den har faktiskt inte varit i trafik på 2 år " blink blink" . Så nu är det dax , bara vi får den besiktigad .
Men när jag dammsög bilen idag ,kände jag en hemsk doft. bara blöta hundar kan ha. Hur denna doft kan bli så äckligt, vet jag inte men den e hemsk, nu är det ju inte alla hundar som luktar så illa. Många blöta hundar har dom kört i denna bil... Men det tog mig 1½ timme att dammsuga  bilen , Fy tusan säger jag bara ....

Dagens kvällsmat !
Maten har det varit si och så med middagen fick jag inte i mig hela. Det va för mycket känning av "nyopererat" i den maten. Kalvsylta åt jag ju i början av pure kostens tid , relativt mycket , Kvällsmaten va det inga problem med . Det va första gången som jag åt rårivna morötter efter OP  men det gick fint . Bra de !

Nu ska jag Betapeta lite,  sen ska jag sova!
Jag återkommer i morgon!

Var rädda om varandra!
Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 knäcke med ost
Mellis 10.00- 1 päron
Lunch 12.00- 1dl potatismos + 100gr kalvsylta+ 3st rödbetor
Mellis 14.00-
Mellis 16.00- 2 knäcke med mjukost
Middag 18.00- 1 hamburgare+ 1 dl rårivna morötter + ½ dl pyttipanna
Mellis 20.00- 1 knäckemacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar