Besökare

tisdag 30 augusti 2011

Tisdagens träning!

Hallå !

Idag har jag haft att göra med att rensa + att flytta hit och dit i "mina" 2 garderober ! Som sagt va , dom är bara 2 men sÃ¥ mycket  man fÃ¥r plats i dessa utrymmen! Det tog nästan den stora delen av fm. Men vad man samlar pÃ¥ sig... Jag hittade 3 plagg med prislappen pÃ¥! Slarvigt!

Sen va det middag, Stekt fisk och potatismos + remouladsås, Å de va inga ben i den!

Sen kom syster och hämtade mig... Vi skulle ju träna... Jag fick kort av det lite , men det gjorde inget . För jag skulle hinna hem och in i tvätten innan min kaffegäst kom . K.Min svägerska! Trevligt! Aldrig fel att sitta och tjabba lite! Tack !

Lite senare pÃ¥ för kvällen kom syster inom , vi hade beställt parfym.En av mina  favoriter  är ,

KYLIE MINOGUE

  

Sen va det ju tv . Idag började House, Han e så skön.

Så där ja, de va väl de hela i stora drag!

Åt rökt skinka på mackan till frukost det gick inte bra! jag får väl hålla mig till ost och hamburgerkött! Men men jag tröttnar ju.

Var rädda om er !
Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 knäckebröd med skivspill, rökt skinka ( dumpade lite)
Mellis 10.00- 1 päron
Lunch 12.00- Stekt fisk + potatismos + remouladsås
Mellis 14.00- risifrutti
Mellis 16.00- 2 knäckemackor  m mjukost
Middag 18.00- 2 dl ärtsoppa,
Mellis 20.00- 2 knäcke med ost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar