Besökare

fredag 5 augusti 2011

 Ja ha en dag till bakom sig.  Dagen började med träning, fördärvade axeln..
(Har haft det sista året , kanske halv året men det känns längre .) En sk förträngning i axelns led , men har varit förskonad nu länge. Vad gör jag då , jooo jag glömde det givetvis nu när jag började med tyngder igen. jag ska givetvis tänka på hur axeln veter, men jag slarvade, nu kan jag knappt röra högern. men det går säkert över . Nu har jag beklagat mig så det känns det bättre ...... eller .. nog om detta...
 S och jag fick köra in till stan för att handla för pappa , Jag skulle bara ha bigarråer , Dom är dyra nu 380 :- Så det är inget att rekommendera... =-)
  Men jag kunde inte äta de 7 st sen va magen orolig och gjorde ont . Lite trist .....
Nej nu räcker de för idag , har lite problem med att skriva .
Krya på oss , så möts vi kanske i morgon.

Va rädda om er!
Kram // Anette


Frukost 7.30-2 knäckisar med hamburgerkött
Mellis 10.00-
Lunch 12.00-rester av kebab sallad
Mellis 14.00-
Mellis 16.00- 1 isglass
Middag 18.00-2 knäckisar med gravad lax på... Mellis 20.00- Kokt fisk och kokta grönsaker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar