Besökare

måndag 20 juni 2011

Söndag

Hallo
Idag har de inte varit någon aktivitet i detta huset. Fm va slapp. Efter min sopplunch så åkte vi in till stan , har ju kommit på att jag har för stora burkar att frysa in mina 2.5 dl soppa i.Kan inte bara ta dom normalstora  burkarna till dessa soppor.  I 4:de affären fann jag vad jag sökte . Phu...

I kväll när vi satt vid tv:n kom vår katt , Mojje. Upp och la sig hos mig , inte i knät för de har jag inget . Utan på min mage . Mage har jag gott om    :-) . Det är andra gången sen vi kom hem från Stockholm. Nu har han börjat titta på mig iallafall. Han har varit så tjurig.  Jag har väl hört att djur är tjuriga om dom har blivit lämnade , men jag har väl bara ryckt på axlarna och tyckt att dom är lustiga . Men detta va inte kul. jag har försökt att fjäska men de har inte hjälpt . Fortsättning följer om denna katt.....

Annars  har denna dag gått bra med mat och dryck . Tror att jag va på väg att få en dumpning idag, vet inte. De va innan vi kom till stan kände jag av de , hade ju stressat lite med min soppa innan vi skulle iväg , knappt 40 min tog de att äta,  ville inte stiga ur bilen först hade en sån otrevlig ond känsla i magen , ont alltså, sen illamående . Men de gick över fort faktiskt . En lite tankeställare fick jag allt.
Jag är så vansinnigt nöjd för att jag har denna op bakom mig. Vill bara att de ska hända så mycket, jag måste ta de lugnt ....

Nu är de natt för mig , jag återkommer imorgon.
Va rädda om er
Puss & Kram
Anette


Frukost 7.30- Godmorgon välling
Mellis 10.00- Mangosoppa
Lunch 12.00-Blomkålsoppa
Mellis 14. 00-soppa
Mellis 16.00- nyponsoppa
Middag 18.00-Ädelostsoppa (varmakoppen)
Mellis 20.00- Fruktsoppa

1 kommentar: