Besökare

fredag 17 juni 2011

klipp

Hej
Sitter nu här och skriver, om dagens händelse.
F.m va lugn , men kl 14.00 skulle jag och syster klippas, vad gör man jo mäter upp en frukt soppa och i med de i en "kaffemugg" sen fick jag sitta hos frissan och smutta i mig min soppa, de gick bra. Men sen va de ju veckohandling , då missade jag 16 målet fick skjuta på d i  en timme , men de gick bra. Sen va de ju framskjutet en timme resten av dagens mål. Jag tyckte de va okej, hoppas inte kroppen bara protestera, men jag ska låta bli att göra de för ofta . ;))
Har tröttnat duktigt nu på soppa. men jag biter ihop , de kunde varit något värre ....
Nej nu tror jag att jag dyker i säng..
Natt natt

Ps. ni såg väl att jag hade vägt mig - 8.1 Kg ..

Va rädda om er !
Puss & Kram
Anette

Frukost 7.30- Godmorgon välling
Mellis 10.00- Smooties
Lunch 12.00-Grönsakssoppa
Mellis 14. 00-Mangosoppa
Mellis 16.00- youghurt
Middag 18.00-Mixad ärtsoppa
Mellis 20.00- Varma koppen äppel- kanel ( silade väck bitarna )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar