Besökare

tisdag 26 mars 2013

Loppis tur

 Hej

Idag började jag med att träna 1 nästan 1 ½ tim. helt okej faktiskt .
Sedan har jag gjort muslie.

Sedan blev det en Lopperunda med syrran B.la Eriks hjälpen. Röda korsets Kupa . Det är ju bara så trevligt.............
Skulle ha ett par gardiner till pappa . Men det blev lite plock me . Som bara e ett måste...
 Vi var inom hos M och fikade  åxå. Dem åt en varsin påskbakelse. Ja visst det såg väl gott ut men inte saknar jag de. Jag vet ju att jag blir Jätte dålig om jag äter sådant...
Fick gå tillbaka till "vanliga" skorpor idag, tål inte dom andra...
jag har lovat att efter påsk ska jag gå och göra en test om jag tål mjölk eller inte .... hmmm Man får ju bara tänka i andra banor ....

Har ätit lite knaggligt idag. 

Är inte på humör...

Har faktiskt märkt att så fort det vankas middags bjudningar och sådant , så mår jag inte så bra.... Jag tycker inte om att laga mat längre ... tråkigt ...men så e de..Dom andra har erbjudit sig att ta de . Men jag tycker ju inte de e rätt ... Sedan saknar jag ju sillen så mycket.... det är nog de enda som jag saknar vad jag vet för tillfället....

  " Ingen sill , ingen snaps" 

Men vad gör de om några 100 år .... 

Nej nu håller jag kvällen...

Var rädda om er!

Kram // Anette






Frukost 9.30-Fil och muslie
 Lunch 12.00- karrékotlett + sallad ( lämnade en del , höll på att dumpa)
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- köttfärs/potatis i lergryta
 Mellis 21.00- 2 skorpor

2 kommentarer:

  1. Jag skulle kunna ha det som arbete, att bara åka på loppis och fynda. Julafton var gång :D hehe

    SvaraRadera