Besökare

onsdag 27 mars 2013

Fönster


Hallå

Idag hade jag vägdag +-0 som vanligt. Sockert 5.4 ...Bara en parantes , det va ett tag sedan som jag nämde de......

Och

Idag har jag o syster min putsat fönster och fixat hos pappa ..

Sedan firade vi dottern lite .
Budapest längd . Nej Tack! .
Skorpor Ja tack!


Sedan ringde han från af .

-Hej, hur e de?
-Jo . det är väl som förra gången vi pratade!
-Hur är det med vår planering?
-Ööh Du skulle bestämma tid med hon på ---- Sedan skulle du höra av dig till mig . Sa jag
- Ja , har hon inte kontaktat dig?
-Nej , ingen har ringt mig!
-Nähä, då får jag återkomma sedan när jag vet  mer i detta ärende!
-Okej
Hej då
Hej då

Får dom provision på klantigheter ?
Jag blir så trött....
Jäkla KLANT!




Orkar inte skriva mer ... Jag slänger in lite bilder!
Jag , när jag tänker

En liten ny kyckling kompis

Dotterns "lilla" Simba + syrrans hand och fot!

fm, mellanmål

Ha det gott!

Kram // Anette


Frukost 7.30-Fil och muslie
  Mellis 10.00- 1dl kvarg + 1dl frusna hallon
Lunch 12.00- 2 knäcke
Mellis 15.00- 2 lyx skorpor
Mellis 16.30- 1 skorpa
  Middag 19.00- korvstroganoff
Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar