Besökare

torsdag 20 september 2012

Ullare


 Hallå!

Igår vad datan kaputt, så då var det kris. Hela min värld höll på att rasa. Sen när jag börja lugna mig efter ett tag , så tänkte jag till. Man har ju nästan allt i telefonen! Skrämmande!

 Men det va "dosan" den har ett namn . Men jag har glömt! Min svåger R kom till undsättning! Pust!!!

Igår vad det även bingo. 300 kr plus.
Va ute och gick i 40 min! Regnjacka på , sen va det bra!

Idag har jag varit i Ullared med J. Helt sjukt e de men jag älskar den affären!

Dottern har även varit och gästspelat en stund nu i kväll! <3

Nu får det räcka för idag!

Va rädda om er!

Lite hagel i blomkrukan!

Dagens chai latte efter Ullared!

Gårdagens middag!
Kram // Anette




Torsdag

Frukost 8.00- Muslie och fil
 Mellis 10.30-  ½ warps
 Lunch 12.00- Kycklingsallad
 Mellis 15.30- 2 knäcke
 Middag 17.30- 2 knäcke
 Mellis 20.00- 1 hamburgare + grönsallad
 22.00 - 2 skorpor

 Onsdag

Frukost 7.30- Muslie och fil
 Mellis 10.00-  2 knäcke
 Lunch 12.00- lax och grönsallad

 Mellis 16.30- Köttfärs + en msk pasta
 Middag 18.30- 1 risifrutti
 Mellis 20.30- 3 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar