Besökare

måndag 24 september 2012

Fina vänner!!!

 Idag började dagen med 70 min träning!
Jag cyklar ju dit och hem . Fattar va de va kallt idag! Och vantarna va hemma... Grrr ....
Sedan har jag handlat för far , . en runda på en loppis .. social med pappa ...
Sedan  Mannen skulle köpa nya skor , ( walking)  Hmmm  va med som ett smakråd och lite bossig! hehehehe , nej då vi har ofta samma tycke och smak!

Det va det hela i stora drag.....Har även skickat tre paket . (tradera)

Kan bara tillägga att jag hade vantar hela dagen idag! Har frusit som en liten jäkel ... inombords och de e så jobbigt!

Meeen....
Jag fick ett mess! Det värmer mig nog fram till midsommar!

Så här stod de: 

Fy sjutton vad bra vi är !!!
Tänk på vilken otrolig resa vi gjort!!!! man borde få medalj för alla "uppoffringar" man utsatt sig själv för! Ställ dig framför spegeln och titta  noga, och så lär du upptäcka vilken "ny" fantastisk person som står där!!! Ge henne sedan en klapp på axeln och säg: fy fan va bra jag är !!!!!! Kram

Fattar ni att där kom en tår och jag blev verkligen varm inombords!

Jag är verkligen lycklig lottad med så underbara vänner omkring mig! Ni är några stycken ( ni vet vilka ni är) vissa kan uttrycka sig som i detta mess . Vissa "bara " finns där ! Kram på er!


Nu är det dags att jag avrunda dagens svammel !

Jag återkommer!

Va rädda om er!

Kram // Anette




Frukost 9.00- Fil och muslie
 Mellis 11.00- 2 knäcke ( lax + avokado)
 Lunch 13.00- köttfärs limpa = rester
Mellis 15.00- risifrutti
Mellis 17.30- 2 knäcke (avokado+ rökt skinka)
 Middag 19.30- Blodkorv + bacon
Mellis 21.30- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar