Besökare

onsdag 11 april 2012

CV

 Hallå

Kolla in min mat... Jag bara skäms ... Dåligt av mig men . men. men jag vill inget annat ha för tillfället!

Håller dåligt med tiderna och  slarva med drickan . Jag skyller på att jag är genomförkyld inget har smakat idag! 

Jag vet att jag bara fördärvar för mig själv , men det är inget jag planerar ... Jag är i ännu en svacka! 

 
 Idag var det skola!
Men  idag var det data på schemat , Word skulle "vi" lära oss.. SUCK ..Jag trodde jag skulle somna .  Det kan jag ju ... jag tog bara upp en plats .... Men sen fick jag dra mig tillbaka och skriva ett CV . Börja skriva iallafall. Det kändes bättre för min del...
Sedan var jag och dottern på stan shoppade lite . Faktiskt inget speciellt. Både hon och jag är "snöriga" . Så vi åkte bara och handlade för "Moffis" sen var man nöjd...
Nu ska jag krypa ner  och kurera mig..
Ha det jätte bäst!
Kram // Anette





Frukost 6.30- Müsli och yoghurt
Mellis 13.30- 2 knäckebröd
Mellis 15.30- 2 knäcke
 Middag 17.30- 2 knäcke
 Mellis 19.30- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar