Besökare

söndag 17 februari 2013

Helgens sysslor, som försvannn....

Hejsan


Snacka om dålig rygg!



Detta inlägg blir en sammanfattning på helgen...

Och jag ska gnälla som bara den.... för det känns bedrövligt emellanåt. Ryggen och mina tankar mot af. Ska ju dit nu i veckan....
Fan att man inte kan vara frisk och "bara" söka jobb... Orka inte utveckla , men det är inget plus och ha en "taskig rygg" .....

Ja ha vad ser jag nu då...

Snön bara vräker ne.. Ja tack för de..... 16.30 (söndag)




Idag söndag har ryggen varit bättre som tur e. Jag får ta det lugnt ----
Det har faktiskt blivit en hel del vid tv denna helgen.. Skidskytte . Härligt!

Nu ska jag göra lite mer onyttigt. Bok och data !
Ha de!

Kram // Anette

Söndag!


Frukost 7.30- fil och muslie 
Mellis 10.00- 2 knäcke
Lunch 12.30- rester "fläskfile"
Mellis 14.30- 2 knäcke + 2 skorpor ( mår illa ) får skylla sig själv
Middag 19.00-"hamburgare" + grönsaker
Mellis 21.00- 2 skorpor + 1 apelsin

Lördagen var alldeles åt helskotta.... Ryggen va så bedrövlig... klarade knappt att "vara"... :((

Alla tjatar om "Mello" Bara namnet mello är ju bedrövligt . Vad är det för fel på melodifestivalen....
För min del är jag inte förtjust i detta upplägg på delfinaler . andra chanser och allt möjligt va det nu är!
Men fick höra en låt idag "En riktig jävla slager"
Fasiken den fastnade ju som en jäkla bra blåtira !

Ja ja de va en liten parantes !

Lördag!

Frukost 7.30- Muslie och fil
Mellis 10.00- 1 apelsin
Lunch 12.00-  2 knäcke
Mellis 16.00- 2 skorpor
Middag 19.00- fläskfile + sallad
Mellis 21.00- 2 skorpor + 1 apelsin under kvällen

Lördagens middag på min assiet! Gött!



Fredag!

Idag har det varit en städdag. Så gott jag kan faktiskt, för ryggen har varit lite lurig. Så man får ta de lugnt....
Sys o jag va ute på kvällen en liten promenad.





Frukost 7.30- Fil och muslie
  Mellis 10.00- 1 apelsin
Lunch 12.00- 2 knäckebröd
Mellis 16.00-2 skorpor
  Middag 19.00- Tacos
Mellis 21.00- 2knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar